Правильний прогрів автомобіля взимку
Правила прогріву авто взимку
- Запустіть двигун і зачекайте 30-60 секунд: масло почне циркулювати, основні деталі мотора змащуватимуться. Особливо це правило важливе, якщо на вудиці холодніше за -10°C.
- На морозі не тисніть одразу на газ, адже високі оберти на холодному двигуні можуть призвести до надмірного зносу деталей. спершу слід плавно набрати швидкість після початку руху.
- Під час руху слід теж прогрівати авто. Найефективніше це зробити під час їзди на невеликих обертах (до 2500 об/хв), що допоможе всім рідинам швидше досягти робочої температури.
- Залишайте машину на парковці капотом до виїзду, що полегшить старт під час морозної погоди.
- Стежте за системою охолодження та акумулятором. У мінусову температуру антифриз і масло густішають, а слабкий акумулятор може не впоратися із запуском. Тож слід перевіряти рівень рідин та заряд батареї, щоб уникнути проблем.
Якщо дотримуватися цих простих правил прогріву автомобіля під час морозу, то збережеться ресурс двигуна та забезпечиться комфорт у салоні.
Автівки з бензиновими двигунами здатні рушати з місця майже одразу після запуску. Однак у сильний мороз варто дати мотору декілька хвилин для рівномірного розподілу масла по системі змащування. Дизельні двигуни потребують більш тривалого прогріву через особливості роботи пального.
Водії із досвідом не рекомендують довго тримати машину на холостому ходу на морозі. Це неефективно та витрачає пальне.
Також не варто різко натискати на педаль газу одразу після старту. І не слід використовувати неякісне або надто густе моторне масло.
Ці правила допоможуть подовжити термін служби двигуна автівки, заощадить пальне та не дозволить вбити двигун під час найхолодніших зимових днів.
Особисто я маю два варіанти запуску автомобіля.
Перший варіант.
Ранком у гаражі запускається обігрівач, який обдуває машину із сторони капоту протягом години-півтори приблизно. Коли приходжу заводить машину, то у гаражі температура вище нуля (приблизно +3...+5 градусів), в тойчас як надворі нижче нуля (приблизно -5 градусів, але кожен ранок по різному). Запускаю мотор, ставляю вентиляцію в режим рекуперації, і положення "1". Потім відкриваю ворота, виїжджаю і їду на роботу. Але спочатку їду певний час на першій передачі (десь до 2-х хвилин), потім на другій (також 2-3 хвилини). Оберти двигуна стараюся підтримувати не більше 2000 об/хв (буває трохи більше, але стараюся не завищувати). За цей час виїжджаю із села і їду в місто - покажчик температури показує більшу температуру. Покажчик електронний, без стрілки та поділок, такі собі цеглинки. За цей час добавляється одна цеглинка (уже дві). За селом і в місті їду на третій передачі і переходжу на четверту - починаю їхати в звичайному режимі в залежності від долрожньої обстановки. По вентиляції також при потребі збільшую продуктивність і вимикаю режим рекуперації.
Другий варіант - вечером після роботи.
В цьому випадку машина цілий день на морозі, заводиться без підігріву, трохи стою на холостих оборотах (від хвилини до 5-и хвилин) і їду. Час прогрівання залежить від ситуації - можуть стікла запотіти, то обдуваю салон вентиляцією, може машину засипати снігом, тоді чищу машину, за цей час трохи прогріється машина. Але так як по вулиці інтенсивний рух, то доводиться швидше розгониться і переходити на вищі передачі. Інколи дорожня обстановка дозволяє повільний розгон.
Пишіть в коментарях свої способи прогріву автомобіля.
Коментарі
Дописати коментар